Contact
AFSPRAAK MAKEN OF AFSPRAAK WIJZIGEN
Voor het maken van een afspraak kunt u ons altijd even bellen. Afspraken dienen 48 uur van tevoren worden afgezegd anders kan de voor u gereserveerde tijd in rekening gebracht worden. Wilt u een mail sturen betreft uw afspraak? Dan verwijzen wij u naar de praktijkpagina’s die hierboven staan. Hier vindt u alle mailadressen en telefoonnummers van de praktijken.
SPOEDGEVALLEN
Op werkdagen kunt u contact opnemen met het telefoonnummer van de locatie van ReSmile Dentistry waar u heen gaat. Wij adviseren u om bij pijnklachten zo vroeg mogelijk op de dag te bellen. Wij doen ons uiterste best om u dezelfde dag nog van dienst te kunnen zijn.
Bij spoedgevallen buiten werktijden kunt u ons antwoordapparaat raadplegen of op onze website onder het kopje : spoed. U vindt hier alle informatie over de spoeddienst.
WIJZIGINGEN DOORGEVEN
In verband met de declaratie aan uw zorgverzekeraar is het nodig dat wij beschikken over de meest actuele gegevens met betrekking tot uw burgerservicenummer, uw polisnummer, uw naam- en adresgegevens en de juiste naam en adresgegevens van uw zorgverzekeraar.
Het gebruik van medicijnen kan van invloed zijn op uw behandeling. Wij vragen u daarom ons op de hoogte te houden van veranderingen in uw gezondheid en/of wijzigingen in uw medicijngebruik.